16 Haziran 2011 Perşembe

Hayalimdeki noktalar..:D

Her zaman İtalya' ya Fontana De Trevi namı diğer Aşk Çeşmesi'ne gitmek istemişimdir.Nedendir bilmem ama gitmeyi istiyorum işte.Sizinde içinizde anlamını bilmediğiniz şeyler olmuyor mu? :PP
Neyse önce size Aşk Çeşmesinin hikayesini anlatım belki bilmek istersiniz kısacık ama olsun :P

Roma ordusu savaştan sonra su bulamazlar. Sonra karşılarına peri kadar güzel bir kız çıkar ve askerlere '' burayı kazarlarsa suyun çıkacağını söyler , askerler kazmaya başlar ve suyu bulurlar '' böyle olmuş :))
Aslında burasına aşk çeşmesi neden diyolar hiç anlamıyordum , ta ki araştırana kadar :)
Filmlerde genellikle aşkların başladığı ve yaşandığı yer olarak kaydedilmiş , bizde de öle yer etmiş. :D Ben bilmiyordum mesela ' Kim bilir nasıl bir aşka konu oldu da burası bu kadar ünlendi '' diyodum.

Aslında heykellere dikkatli bakınca askerleri ve güzel peri kızını görebiliyorsunuz.

Peki çeşmeye gittiniz resim çektiniz , çekildiniz tammdır ya dilek tutp para atmak onu es geçemem dermişim:D :D
Ona da hemen bi deyinim .
Eğer dileğinizin gerçekleşmesini istiyorsak sağ omzumuzdan  , eğer Roma'ya tekrar gelmek istiyorsak sol omzunuzdan atıyoruz :))Ben ikisinden de atcam:D nihahahaa
Bnm merak ettiğim bir diğer yerde İspanyol merdiveni..Tam 137 basamaktan oluşuyormuş.:) Adını ise merdivenlerin üstünde İspanyol Büyükelçiliği bulunduğu için bu ismi alıyormuş :) Roma'nın en canlı noktalarından biriymiş burası. Bulunduğu meydan Spagna  meydanı , etrafında hep ünlü markaların olduğu caddeler varmış ; ) Umarım gittiğim de o mağazalardan birinden alışveriş yaparım:DD
Bir de Roma 'da çekilen ve beğendiğim filmlerden söz ediyim ... Bunlardan biri '' Roma'da Aşk ''
Başrolünü Hilary Duff oynuyor...Çok beğenirim kendisini hele saçlarını :)) Onun yüzünden kahkül sevdalısı olmuştum bi ara:DD Hee bi de küçük bi anime kızımız var filmde :D
Filmin konusunda gelicek olursak '' Lizzie McGuire ve arkadaşları Gordo, Kate, ve Ethan, bir okul gezisi için gittikleri İtalya'da hep hayalini kurdukları tatlı hayatı yaşamak için kendilerini hazırlamışlardır. Oraya vardıklarında, kahramanımız Lizzie, fiziksel benzerliği nedeniyle, popüler bir şarkıcı olan Isabella'yla karıştırılır. '' derken heyecanlar başlar ve gerçekten güzel bir filmdir. Tavsiye ederim ki hala izlemeyen varsa :D




Ve şu olsen kardeşlerinin oynadığı film de var ..;)) 


Neyse sonda diyorum ki Roma bekle beni bir gün gelcem.. :DD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder