8 Ağustos 2011 Pazartesi

Biraz daha gülelim ^o^

 Geçen gün bir arkadaşımın facebook'taki albümünü geziyordum her click yapışımda daha çok gülüyordum...Bir albüm yapmış fotoları photoshop yaparak başka bir şekle sokan çocukların eserlerini toplamış..:) Belki sizinde hoşunuza gider, güldürür umuduyla paylaşıyorum..
       İlkini kardeşimi çok güldüren bir foto ile açıyorum :))
Burda kedinin bakışları bitirdi beni hele boğulan...Kim yakalamışsa süper zamanlamaa :)



Bu kedi ile çocuğu tam benzetmişler :) Dimi ?
                                                           Beyin bedava :))


Bu adam acaba hala yaşıyor mu çok merak ediyorum :)


                                         Bu köpek çok üzgün bakıyor ...;//



             Ve Barack Obama ile Harry Potter 'den sevimli turuncu kafa Ron Weasley karışımı :))

Bebek çok tatlı ya :) 


 Benim bir güldüğüm foto ise Elma markası :P Adam resimlerde görüldüğü üzere her geçen iki senede yaptıklarında daha büyük ekranla doyumsuzluğu büyütmüş :)) Bundan çıkarakda insanımız durur mu hemen ileriyi düşünerekten yeni elma modellerini kendileri çoktan tanıtmış :DD


                                                        Ben 1 numarayı benzettim ya siz ?


 Bu Uzakdoğu insanı süse püse pek meraklı insanlar hiç üşenmemişler bunu yapmışlar helal diyorum :DD


                                                 Bunun birgün bende deneyeceğim ..:)

  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder