8 Ekim 2011 Cumartesi

'' Only you ''



                                                                          ''Only you '' 

Daha filmin fragmanlarını bile izlerken ahhh çektim filmin hepsini iizlediğimde heralde hepten ericek gibi görünüyor…Hem nasıl erimim So ji Sub oynarken....Ji Sub‘u  hep sevmişimdir.. kendine özgü, gizemli,serseri,hoş işte ne bilim çekici bir insan…Hyo Joo desen tatlı,hoş,kibar bir kız..Özellikle Işıltılı Miras’ta çok hoşuma gitmişti..Hyo Joo,Kore’de ajummaların gözündeymiş hepsi onun gibi bir gelinleri olmasını istiyorlarmış..:)

Film isminden de anlaşıldığı gibi drama,aşk,trajedi ne ararsan var…Ji Sub eski bir en üst seviyede boksörü , Hyo Joo ise kör aşık olunacak kızımız…
Film 6 Ekim'de görücüğe çıktı.Şimdiden bile herkesin ağzına dolandı…Röportajlar,dergi foto çekimleri derken daha çıkmadan büyük ilgi gördüğü çok açık ortada…Sizlere bu röportajlardan bir kaçını paylaşacağım.Ama önce film için her zaman ki yapılan formalitelerden bir şey bahseceğim.
Yönetmenler kafalarındaki karakterlere uygunları bulduktan sonra onları birde rolüne uygun gmlek giydirmeye çalışıyorlar.Gömlek giydirmek derken o role uygun hale getirmeye çalışıyorlar.Bu film için Ji Sub boks dersleri, hareketlere yani tam anlamıyla eğitim kampından geçmiş.






Ordu gibi basın mensupları varya tırstım birden ..
Pek adetim değildir ama sizlere çekim arkası birkaç video da paylaşacağım..


Ve buda poster çekimleri ;

Videolar ne yaptımsa büyük olmadı isterseniz youtube logosunun üstüne tıklayarak daha iyi bir kalitede izleyebilirsiniz...

Daha film çıkmadan dergiler bile kapış kapış yarışmışlar..İşte bunlardan biri W Korea Ekim sayısı için fotoğraf çekimleri ;

Ben en çok bu üsttekini beğeniyorum...


 Bunun Hyo Joo olduğuna inanamadım açıkcası ..:D

Filmin biletleri ise 7 saniyede tükenerek rekor kırmış..Way anasını diyorum..:D 



Ben filmin bütün afişlerini çok beğendim hatta şu Hyo Joo'nun Ji Sub'un gözlerini kapattığı afiş telefonumda duvar kağıdım ..:PP


Neyse filmde neler olacak göreceğiz artık ..\ (^o^) / İzlemek için sabırsızlanıyorum..






3 yorum: