10 Kasım 2011 Perşembe

İŞTE BU BEEE !!!



Sonucu biliyorduk ,heyecanlıydık ve tamda düşündüğümüz gibi BigBang kazandı ödülü...İzleyemedim malesef ama içim içimi yedi sormayın yanii...Netim yoktu herkes benden önce paylaşmış...:(
 Canlı yayını izlemek için çok çırpındım ama nafilee....           

Tabi hemen tekrar izledim ve nedendir bilmiyorum ama ödül aldıkları zaman dahası sahneye çağrılınca ben bi tuhaf oldum :DD Hani tv'de saniyelikde olsa tanıdığınızı gördüğünüzde '' - İşte işte o o o..   - Ben varya onu tanıyorum,onları tanıyorum '' diye
kendi kendinize yırtındığınızdaki heyecan,sevinç,farkında olmadığımız salak gülüşümüz gibi bi tuhaftım işte...:D
Eminim bütün BigBang hayranları aynı sevinç ve heyecan içerisindeydi....
Hepinizi tebrik ediyorum çocuklar ve bütün BB fanlarınada ayrı bir teşekkürler..:D


ÖDÜL SİZE ÇOK YAKIŞTI ÇOCUKLAR...HEYT BEE!!!  HAYRANLARINIZ KİM ^O^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder