22 Nisan 2012 Pazar

Bu aralar ^^ ALİVE ^^ modundayım


Herkese merhaba
Çok uzun zaman oldu yazmayalı...Özledim...
Çok karışık duygular , zamanlar, kendimi bilmezler içerisindeyim ama hala umut doluyum :) Sanırım :)

22 senelik hayatım boyunca hep ailemi düşündüm, geleceğimi düşündüm...Çok fazla çalıştım..(Tamam çok fazla olmasa da çalıştım.)Bazı şeylere pek vakit ayıramadım..Mesela aşk...Mesela bir gezi...Mesela böyle bir gün hiç bir düşünce olmadan günün tadını çıkarmalar...
Bugün bir düşüncem varken ertesi gün hatta o gün düşüncem uçuveriyor. Sonra aklıma izlediğim dizi karakterleri geliyor ve benim moralimi düzeltmek için birbirleriyle yarışıyorlar kafamın içinde :) :)
Sonra birden~~~ wowwww oluyorum dorukta bir enerji ,moralle devam ediyorum. Kendimi çözemiyorum yoksa inanmak mı istemiyorum bilemiyorum :D
Vakit buldukça kitap ve blog okuyorum. Hatta onların yazılarına o kadar imreniyorum çeşme gibiler mübarek :) benden niye o cümleler çıkmıyor anlamıyor :P Yorum yapmıyorum çünkü 2 cümle toplayıp yazmak benim için zor :) Şimdi o zaman niye ^^  blog yazıyorsun diyenler olabilir ^^ :D
Neyse neyse bloglar demişken çok güzel yazan arkadaşlar var... Mesela hikaruivy bu yazısını bir sabah işe gitmeden okudum..Ve birden...Her kelimede ^^ evet evet ^^ diyorum. Hoşuma gitmişti. Aynı düşünen birinin sizin yerinize bunları söylemesi güzeldi :D
Ben biraz Dexter'ın kız versiyonu ,Michael Scofield gibi beyni, No eun soul gibi dövüşçü, Sherlock Holmes gibi dikkatli ,Gabriel Solis gibi güçlü bir bayanım işte...:D
Biraz farklı düşünüyorum sanırsam :D her türden müzik dinlerim , tam bi dedektif, polisiye delisiyim...K-pop dinliyorum, arasıra maç izliyorum, basketbolu seviyorum, kitap okuyorum ve herkesin sevmediklerini sevdiğim için biraz tuhaf geliyorum arkideşlere :D :D

Beklenilmedik şeylerde yaparım :D
Sevdiğim veya gelecekteki kişi de böyle mi olur yoksa ilerde artık bana bunlar farklı gelip anormal bir insan mı olurum diye düşünmüyor değilim.~~
Karşıma çıkan insan da benim gibi olsun o da Sherlock, House, Glee, CSI:NY, Desperate housewives, Alt yazılı diziler filmler izlesin, her türden müzik dinlesin, ben o istediğinde PES oynayalım, ben istediğim de ^^o da alışverişe gelsin ^^ demicem :P ben alışverişi tek yapmayı severim yanımda kimse olmuyacak :D Kitaplardan anlayacak, ben bir replik söylediğimde o da anlayacak veya devamını getircek dermişim..:D Şaka burası :D
                                                                      Öle işte...
^^ Hayalimde herkes bana aşık ^^ ( ~Sherlock~ ) bile :D :D ( ~TOP~ ) bile hatta ( ~ Taeyang ~) bile :D
TOP ve Taeyang'dan bahsetmişken Bigbang 'in geri dönüşü çıktığı dakikadan beri kasıp kavırıyor valla :)

#BOOMSHAKALAKA# durmadan bunu söylüyorum ^_^ 
i wanna DANCE DANCE DANCE ~~~
Albüm bence çok güzel olmuş beklenilenin üstünde ~~EGO ve FEELİNG 'de güzel hele EGO 'da farklı bir ton olmuş. 
 Naparsın çocuklar iyiler kahretmesin :P
Peki hiç evde Fantastic Baby dansını denediz mi ? :D  

Çok eğlenceli oluyor her ne kadar benzetemesemde çok eğlenceli iyi geliyor insana :D
Neyse albümü dinledim ve 
 ^^ İşte bu !! ^^ dedim ...
Neyse yazıyı nereden nereye getirdim dimi :D Berbat bir yazıcıyım~~ :)
Hadi ben bu süper çocuklarla veda ediyorum sizde sesi açarak geçin kendinizden ve dansını denemeyi unutmayın...












14 yorum:

  1. hahah, yazı cidden nerden nereye gelmiş :D seni anlatan bir şey beklerken en sonunda kendimi bigbang'le birlikte dans ederken buldum (haydi hoppaaaaa!)

    uzun zamandır yazmıyordun, bu rutini kırıp yazdığın için tebrik ederim öncelikle :) ayrıca benim yazımda kendini bulduğun için çok mutlu oldum; çok teşekkür ederim :) yalnız bi sonraki paragrafta korktum haa, "dexter'ın kız versiyonu" derken??? inşallah kimseyi doğramıyorsundur! :P

    ellerine sağlık, çok eğlenceliydi ^^ tam da hayalindeki gibi bir insan bulman dileğiyle, bence artık kendine de vakit ayırma zamanı gelmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim :) bende anlamadım kendimden bahsediyordum sonra bigbang 'e geçtim :)
      Bu arada kimseyi doğramıyorum ama beynimde canlandırmasını yapmıyor değilim :P Bulucam inşallah o insanı :D

      Sil
  2. Ya nasip... Nerede aradığın önemli. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasibi yere göre arasaydık adı nasip olmazdı o zaman.

      Sil
  3. Yaa çok hoş tam beni anlatıyor bir ara beni anlatmaya falan başladın sandım, kimse yapmıyor dediğin o şeyler benim hayat felsefem olmuş. Gerçekten ilk kez bu kadar ortak yanım olan birisini görüyorum. Her halde tek farklı yanımız kimlik bilgilerimiz ve görünüşümüz :XD takipçin oluyorum ve Fighting!!!

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı için teşekkür ederim harika paylaşım yapmışsınız sıkılmadan okudum. Benim tavsiyelerime göz atmak istermisin.
    Hello, you have a great blog. I'm waiting for my blog
    Gavsi Sani Sözleri

    Tek nefeste Okunan Kitaplar

    Karşılıklı Blog destekleri

    YanıtlaSil
  5. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil