18 Temmuz 2011 Pazartesi

Bakın bana kim gelmiş :D

      Herkese merhabalar ,
Uzun zaman oldu siteye bakmayalı ama bugün bir baktım ki mim gelmiş:)) Biricik çingum Secret 'tan.
  En Acıklı 5 Nostaljik Türk Filmleri adlı bir mim...Aslında çok acıklı olan pek bilmiyorum daha sı çok nostaljiklerden bilmiyorum :) Bana göre en acıklı  >> Babam ve oğlum << filmi.


 Bence herşeyiyle güzel ve başarılı bir Türk sineması , gözyaşınızın dayanamadığı bir film. 
Hele küçük oyuncumuz rolünü layıkıyla yerine getirmesi bir + puan bence.

2. favori filmim ise >> Nefes <<
 Türkiye'yi her daim yasa boğan şehitlerimizi ve askerlerimizi anlatan, izlerken ise ana yüreğinin kaldıramadığı bir film. Filmde ise >> Öyle bir geçer zaman ki << dizisinden  benim oyunculuğunu ve kendisini beğendiğim (Soner) Mete Horozoğlu' da komutan karakteriyle karşımıza çıkıyor.

3. filmim ise >> Vavien <<
Engin günaydın ve Binnur Kaya' nın rollerini paylaştığı kadına şiddeti ve kurtulma çabalarını anlatan bir Türk filmi.


4. filmim ise herkesin bildiği >> Selvi boylum al yazmalım <<
Zamanın jönlerinden Kadir İnanır ve  yelpaze kirpikli  :D Türkan Şoray'ın birlikte oynadığı güzel tadı damakta bir film.


Bir tane de komedi filmim var >> Köyden indim şehire <<

Saffet , Himmet , Hayret ve Gayret :)) dörtlüsü . Film tam komedi ne kadar tekrarlarını seyredersem seyredeyim bıkmadığım ve her sahnesine halen güldüğüm bence en komedi türk sineması diyebilirim.
Ben filmde en çok Himmet ( Zeki Alasya) 'nın altın sayarken durmadan karıştırmasına bayılıyorum :)) Ve  bide Gayret ( Halit Akçatepe) 'nin durmadan '' Himmet abey bana karı bulacan mı? '' demesi beni öldürüyor ya gülmekten. Hele Halit Akçatepe ' yi ne zaman seyretsem aklıma hep onun Hababam Sınıfın' daki ismi geliyor gülüyorum ben onun ismini hep Düdük Necmi sanırdım ama Güdük Necmi 'ymiş :DD hahaha

Neyse daha fazla açılmayayım ben en iyisi bu güzel mim için birkez daha komavo çingum '' Secret ''diyorum
 :* Bir sonraki mimi sabırsızlıkla bekliyorum '_' 
Hoşçakalın çingular  ^_^






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder