6 Temmuz 2011 Çarşamba

Hey Listennnn....:)

       Ben müziksiz yapamıyorum.....dermişim :PP bal gibi de yaparım tabi bir yere kadar :D Eminim hepimiz bazen aynı şarkıları durmadan dinleriz, sanki başka şarkı yokmuş gibi :) Hele ben pc başında hele birde başka bir işle uğraşıyorsam o müziği birileri bana değiştir demese değiştirmiyorum XD XD
    Benim müzikte pek bir tarzım yoktur :) Kulağıma hangisi hoş gelirse onu dinlerim.. Bu rock da olabilir , klasikte olabilir , bla,bla,bla....Nedenini bilmiyorum yaklaşık 1, 2 senedir kpop'a yöneldim :DD
      Siz de farkettiniz mi Kore 'de gruplar çok kalabalıklar öle 3-4 kişide değiller, ordu gibiler nerdeyse bir sınıf gibi :)).Kore 'de yeni bi dizi çıktığında herkes onun müptelası oluyor ( sanki ben olmuyormuşum gibi konuştum :D) .Sonra her dizinin ostlerini oyuncular yorumluyor.Ya abi bunların hepsinin mi sesi güzel anlamadım ki:DD Hiç biri bir dizide başka bir dizinin veya belli bir sanatçının şarkısını çalmıyorlar...:S çok ilginç geliyor bana. Ve yine sonra :D her dizinin bir maskotu ya da şöyle tabir ediyim sponsor ürünleri ; bardakları,oyuncakları,çorapları ( mesela OSKA çorabı:P) gibi..
Dizilerde hep gıcık , illa da saçını yoldurcak cinsten kızlar oynatmaları, herşey böle tam çok güzel sonuçlanırken bir salak yüzünden bozulmaları hasta ediyor beni .:@ O zaman pc falan fırlatasım geliyor.:))
     Şu favorim bu favorim diyemicem ama işte bir kaçı ;
   Kore' de en çok sevdiğim erkek grup BİGBANG :))  Ben en çok T.O.P ve G-Dragon 'u seviyorum :D



                               
                                      Bu üçü en çok sevdiğim şarkıları :)
 



Bu cadılı klipleri çok ilgi çekici, benim çok hoşuma gidiyor her ne kadar şarkıyı pek sevmesemde :)) 
Ve buda yeni mini albüm şarkıları >>i'm the best << :)) Şarkı aslında dinledikçe hoş geliyor.Klipte pek de yakıştıramadığım  şiddet özentisi var ama  şarkının sonuna doğru piramitin önünde dans etmelerini çok seviyorum:DD





Hele bu klipte çok komikler :)) Kamera karşısındayız falan demiyorlar dağıtıyorlar walla:DD
Ve suju :)
Ordu gibiler ya hele bu klipte sanki üstüme üstüme geliyor :DD
Kim Hyun Joong ' un grubu SS501








 Bunları çok sık dinlerim , başka da aklıma şimdilik gelmiyor.:)) Bide dizi müziklerim var :DDOnları da daha sonra vaktim oldukça:)
Evettt benim beğendiklerim ve gözlemlerim bunlar :DD

 Neyse yine çok yazdım hadi ben kaçar..:*  ^_^ 


3 yorum:

  1. BigBang ve 2NE1 benimde dinleme listemdedir..2NE1 dan ben çok You and I ve hurts'ı seviyorum..Bunların dışında JYJ ve TVXQ çok dinlerim..AYrıca OSTlerde vazgeçilmezimdir...
    Yakın zamanlarda Suju dinlemeye de başladım..
    2NE1 benzeri kız grubu önerebilir misin bana...

    YanıtlaSil
  2. 2NE1 benzeri pek veremem belki ama dinleme tavsiyesi olarak SNSD ,Girl's day ,SİSTAR verebilirm

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler..
    Girl's day ve SİSTAR'ı bir dinleyeyim..

    YanıtlaSil